Ga naar verlanglijst Verlanglijst

In jouw tas

Je winkelwagen is momenteel leeg

Voor vragen over bijvoorbeeld reserveringen en producten in de winkel bent u hier op het juiste adres. Scroll naar beneden voor meer informatie.


Openingstijden Winkel

Klik hier voor de tijden

Ons adres is;
Brieltjenspolder 2, Made

Winkel contact

E-mail : [email protected]
Tel. 085 11 40 400

U kunt er vanuit gaan dat een product gekocht in de winkel altijd te retourneren is binnen 14 dagen, indien de verpakking en het product onbeschadigd en compleet zijn en u beschikt over de kassabon. Met uitzondering van losse LEGO® stenen, cadeaubonnen, abonnementen, (online) diensten, boeken en speciaal voor u gemaakte producten

Ik heb een LEGO® bouwset gekocht in de winkel
Een LEGO® bouwset gekocht in onze winkel kan ongeopend (originele verzegelde fabrieksverpakking), onbeschadigd en compleet teruggebracht worden binnen 14 dagen. Het product levert u weer terug in bij de winkel en kan vergoed worden of geruild worden, indien de verpakking en het product onbeschadigd zijn. Zorg er voor dat u de originele kassabon meeneemt. Indien u de kassabon niet heeft kan u het product niet terugbrengen of ruilen.

Ik heb geen LEGO® bouwset, maar een ander product, gekocht in de winkel
Voor andere producten die gekocht zijn in de winkel geldt ook de 14-dagen retourtermijn en de kassabon verplichting. Binnen deze 14 dagen kan u het item onbeschadigd en compleet terugbrengen. Een geopende doos wordt dus in dit geval geaccepteerd, zolang het product zelf onbeschadigd en compleet is.

Indien het item, bijvoorbeeld een elektronisch apparaat, defect is zonder dat u het heeft gebruikt, dan raden wij aan om zo snel mogelijk contact op te nemen via het contactformulier of [email protected].

Wat zijn de vergoedingsmogelijkheden
Er worden geen kosten in rekening gebracht als u retourneert bij de winkel.

Indien u contant heeft afgerekend kan u uw product ruilen voor een product van tenminste gelijke aanschafwaarde of een cadeaubon krijgen van gelijke aanschafwaarde. Dit geld zowel voor aankopen die u volledig of gedeeltelijk komt terugbrengen. Uw kassabon is altijd vereist. Contant vergoeden of terug laten storten is niet mogelijk.

Indien u met uw pinpas heeft betaald, kan u uw product ruilen voor een product van tenminste gelijke aanschafwaarde, een cadeaubon krijgen van gelijke aanschafwaarde of het aanschafbedrag laten terug storten op de door u aangegeven rekening. Dit geld alleen als uw de aankoop volledig terug komt brengen. Komt u de aankoop gedeeltelijk terugbrengen dan is terugstorten geen mogelijkheid. Uw kassabon is altijd vereist.Contant laten vergoeden van uw aankoop is niet mogelijk voor uw situatie.

Let er wel op dat het terugstorten van uw betaling op uw rekening tot 14 dagen kan duren.

Ik heb een product gekocht met een cadeaubon in de winkel
Producten gekocht met cadeaubonnen kunnen wel geruild worden voor een product met gelijke waarde, indien u beschikt over de originele kassabon en het geretourneerde product onbeschadigd en compleet is ingeleverd. Vergoeden/terugbetalen is niet mogelijk.

Ik heb een LEGO® bouwset gekocht met een cadeaubon in de winkel
LEGO® bouwsets gekocht met cadeaubonnen kunnen wel geruild worden voor een product met gelijke waarde, indien u beschikt over de originele kassabon en de verpakking en het product onbeschadigd en compleet is ingeleverd . Vergoeden/terugbetalen is niet mogelijk.

Ik wil een bestelling van de webshop retourneren bij de winkel
Indien u een bestelling van de webshop terug wil sturen, dan kan u dat binnen 14 dagen na bestellen ook afgeven bij de winkel, maar dan moet het product eerst van te voren online retour zijn gemeld en bevestigd. Bij het retourneren dient u namelijk de bevestiging van retourneren te laten zien.

Om te kunnen retourneren moet het product onbeschadigd en compleet zijn en daarnaast moet voor een LEGO® bouwset de verpakking ook ongeopend zijn. Bij de winkel kan u het product ruilen voor een product van gelijke waarde of laten vergoeden. Let er wel op dat het ook voor webshop bestellingen 14 dagen kan duren voordat uw bestelling is teruggestort en dat voor producten betaald met een cadeaubon alleen ruilen mogelijk is.

In de winkel kan er betaald worden met contantgeld en pinpas. Creditcard wordt niet geaccepteerd. Voor contant geld worden alle €-munten en briefjes van €5,€10,€20 en €50 geaccepteerd.

Producten Preorderen

Ook in de winkel kan u pre-orderen. Mocht u een aankomend product willen pre-orderen, dan kan u kijken in de webshop of dit mogelijk is voor het product. Bekijk hiervoor de instructies voor reserveren op de webshop informatie pagina.

Mocht het product niet te pre-orderen zijn, schrijf u dan in voor de nieuwsbrief via de website of in de winkel om op de hoogte te blijven.

Producten op voorraad reserveren

Telefonisch reserveren is mogelijk. Telefonische reserveringen moeten binnen 3 dagen opgehaald worden en kunnen in de winkel afgerekend worden met pinpas of contant geld. Zie het onderwerp Betalen op deze pagina voor meer informatie.

Let op: om een reservering te doen via de winkel worden uw gegevens in ons klantensysteem opgeslagen.

Indien u meer tijd nodig hebt om de reservering op te halen, dan kan je het product ook online bestellen en ophalen in de winkel. U heeft dan 7 dagen de tijd om uw product op te halen.

Let op: online bestellen is alleen mogelijk voor producten die via de webshop beschikbaar zijn om te bestellen en vereist u om vooraf te betalen.

Een bestelling gemaakt in de webshop of telefonisch kan opgehaald worden in de winkel tijdens openingstijden. Vergeet geen bewijs mee te nemen van je bestelling of reservering. Er kan bijvoorbeeld naar uw ID-kaart gevraagd worden.

Indien na ontvangst blijkt dat er onderdelen missen in de LEGO set die wij aan jou verkocht hebben, dan kan je contact opnemen met de LEGO klantenservice op het nummer (0800) 5346 5555 om de missende stenen te laten opsturen. De stenen kunnen ook direct online geregeld worden via
https://www.lego.com/nl-nl/service/replacementparts/.

Wanneer een artikel beschadigd is bij ontvangst, meldt dit dan ons zo snel mogelijk via het contactformulier of [email protected].

Gebruiksinstructies en voorwaarden voor gebruik van de cadeaubon:

  1. 1. U kan alleen kiezen voor bedragen tussen de €10 en €150 met stappen van €1 (dus €11, €12, etc.) .
  2. 2. Als u een hoger bedrag wil dan €150, dan zal u meerdere cadeaubonnen moeten kopen.
  3. 3. Er is geen minimaal bestedingsbedrag vereist om een cadeaubon te gebruiken.
  4. 4. Meerdere cadeaubonnen kunnen tegelijk gebruikt worden bij een aankoop
  5. 5. U kunt uw cadeaubon ook in delen gebruiken. Er blijft dan een resterend saldo staan op de cadeaubon welke u in de winkel kan controleren.
  6. 6. Indien de volledige cadeaubonwaarde is opgebruikt, wordt deze cadeaubon gedeactiveerd.
  7. 7. Online verzilveren is niet mogelijk.
  8. 8. Twee jaar na uitgifte is deze cadeaubon niet meer te verzilveren. Zie cadeaubon voor de uitgifte datum en de laatste gebruiksdatum.
  9. 9. Deze cadeaubon is uitsluitend te gebruiken in onze fysieke winkel.
  10. 10. Deze cadeaubon kan niet worden ingeruild voor geld of andere betaalmiddelen.
  11. 11. Aankopen van fysieke producten met cadeaubonnen kunnen worden geruild voor een product van gelijke waarde, indien de aankoop onbeschadigd en ongeopend wordt geretourneerd. En u de originele kassabon heeft van de aankoop.
  12. 12. Aankopen met/van cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.

Momenteel is er geen informatie beschikbaar.

Contact
×

Kies uw contact optie

Onze website gebruikt analytische en functionele cookies. Bij het weigeren van cookies, blijven alleen de cookies actief die essentieel zijn voor platform stabiliteit en uw cookie voorkeur opslaat. Er worden geen persoonsgegevens verzameld met deze cookies. De niet-essentiële cookies worden gebruikt voor het verbeteren van de website. Wilt u de niet-essentiële cookies wel accepteren? Ja Nee Meer over cookies »